دانلود آهنگ جدید علی ارشدی به نام حس میکنم

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی به نام حس میکنم

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی به نام حس میکنم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( شعر : نیلوفر حسینی خواه , تنظیم : حمید احمدی , میکس و مسترینگ : داریوش شهبازی )

 

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی به نام حس میکنم

————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ali Arshadi – Hes Mikonam

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ali Arshadi – Hes Mikonam

——————————–

متن آهنگ علی ارشدی به نام حس میکنم

عشق می کنم قبلا تو رو دیدم

جایی میون خواب و بیداری

جوری بهم زول می زنی انگار

یک عمره از حالم خبر داری

حس عجیب دارم و می خوام

این حس و تو قلبم نگهداری

انقدر می مونم کنار تو

تا از سکوتت دست برداری

حس می کنم قبلا تو رو دیدم دستات و قبلا آرزو کردم

انگار از اول کنار تو نفس کشیدن رو شروع کردم

حس می کنم قبلا تو رو دیدم دستات و قبلا آرزو کردم

انگار از اول کنار تو نفس کشیدن رو شروع کردم

هر وقت ساکت رو به روم بودی من خستگی هات و تو نگات دیدم

دلواپس آرامشت بودم اما ازت چیزی نپرسیدم

حس می کنم قبلا تو رو دیدم دستات و قبلا آرزو کردم

انگار از اول کنار تو نفس کشیدن رو شروع کردم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 5 دی 1393برچسب:علی ارشدی, ] [ 22:49 ] [ زهرا ]
[ ]